Не можете просто така да не забележите нашите иконични автомобили. Но не се превърнахме в търсен B2B логистичен партньор само заради нашия голям автомобилен парк от CNG превозни средства. Нашият уникален продукт е GAIA, логистична платформа, посредством която се извършва комуникацията на диспечерите с куриерите и пълното организиране и планиране на поръчките от нашите клиенти. Посредством събраните данни оптимализираме всички процеси и по-нататъшни функции.
GAIA постига максимална ефективност на целия процес с помощта на непрекъснатото следене на всички данни.
Благодарение на ловкото складиране логистичните капацитети са гъвкаво приспособени към каквито и да е условия.
Иновацията на логистичния модел смекчава негативните последствия за околната среда.
Тяхното координиране е на всичкото отгоре сложен процес с много променливи. За успешността на доставките са ключови оптимализирането на времето за доставка, транспортът, консумацията на гориво или правилното използване на куриерите. Освен разноските и организацията проблем представлява и силното нарастване на броя на доставяните пратки, което причинява претоварване на уличното движение и замърсяване на въздуха в градовете. До 2030 г. се очаква, че емисиите на CO2 в гъсто населените области ще пораснат с 32 %.
Зоналната логистика е подход, при който между клиентите се споделят източници като например куриери или превозни средства. Благодарение на това можем да максимализираме тяхната употреба, да повишим общата ефективност на доставката, да намалим експлоатационните разходи и негативните последствия за околната среда. Всичко това ще ви предостави възможност да бъдете с една стъпка пред конкуренцията.
Приложение за pick – В интернетния магазин Pennydomu.cz клиентите могат да си поръчат покупки до три дни предварително, най-бързо стоките ще могат да бъдат доставени два часа след поръчването. В рамките на сътрудничеството с Penny изобщо за първи път логистичният startup предлага и компетенции за пълния picking на поръчките. С цел спускането на тази услуга DoDo разви собствено приложение, което дава възможност за приготвяне на поръчките в най-близкия магазин и то пряко от куриера, който след това ги разкарва. Следователно поръчките от интернетния магазин по никакъв начин не нарушават нормалния ход на реалния магазин. Гарантирането на picking за клиентите означава по-нататъшно улеснение и ускорение на евентуалното пробиване на интернет.
Крайният клиент вижда само усмихнат куриер и зелен автомобил, който е докарал пратката. Но това е само върхът на айсберга. За всяка пратка с усмивка се скрива уникална технология, благодарение на която всичко пристига без проблеми навреме.
Инспирирайте се на нашия блог от някои от новите тенденции в логистиката.