DODO се променя

DODO отваря нова глава в изцяло нови цветове! Нашата идентичност сега отразява пълния път, който сме като фирма изминали. С това е свързана и една новост. С цел пълното съсредоточаване върху логистиката от последната миля решихме да анулираме услугата за личен асистент. Само по този начин можем да бъдем най-добрите партньори на големите компании като Košík, Tesco или Alza, на които им предоставяме услугата last-mile delivery в пълнота.

Желаем и по-нататък да разширяваме портфейла от клиенти и да им предлагаме ефективна и екологически целесъобразна градска логистика. Но бързото и надеждно доставяне на пратки не приключва. Достатъчно е да си поръчате ястие от ресторант или хранителни стоки на вашия адрес от някого от нашите клиенти.

2015

Оперираме
Един град
Брой на куриерите
10
Планиране на трасетата
Ръчно
Услуги
Собствена платформа
Типичен клиент
B2C

2022

Оперираме
в 64 градове в 7 държави
Брой на куриерите
2000 +
Планиране на трасетата
Собствен софтуер GAIA с AI
Услуги
на интернет магазин за клиентите
Типичен клиент
B2B2C

Въпроси и отговори

Защо приключва услугата Личен асистент?

DODO променя своята концепция и по-нататък ще се съсредоточи само върху предлагане на услуги в рамките на last-mile логистиката и за своите B2B партньори.

Върху какво се ще се съсредоточите сега?

Оставаме постоянно експерти на последната миля. Ние сме партньори на много компании (напр. Košík, Tesco, Alza), на които им предлагаме комплексната услуга last-mile delivery. Желаем и по-нататък да разширяваме портфейла от клиенти. Нашата цел е максимално ефективна и екологически целесъобразна градска логистика.

Защо решихте да смените емблемата?

В DODO бе извършена голяма вътрешна трансформация. За късо време много израснахме, сменихме фирмената структура на групова, а сега се ориентираме чисто на B2B. Това са много промени, които е необходимо да пренесем и в ДНК на търговската марка и нейното представяне.

Защо избрахте точно тези цветове?

Нашият приоритет са технологиите, които ни дават възможност да оперираме логистиката ефективно и целесъобразно. Това трябваше да се прояви и в новата презентация DODO. Избрахме по-технологични цветове, тъй като това е областта, върху която искаме максимално да се съсредоточим сега.

Какво се променя във вашите услуги и подход?

Нашият data-driven подход и качеството на услугите остават без промени. Оставаме експерти на последната миля.

Променя ли се по някакъв начин вашето отношение към екологическата целесъобразност?

Още повече ще се ориентираме към екологическата целесъобразност посредством технологиите е data-driven достъпа. С помощта на умното планиране и зоналния принцип се стремим да намалим количеството превозни средства в улиците и да минимализираме емисиите. Освен това тестваме и използваме алтернативни превозни средства, напр. електромопеди или електрически велосипеди Cargio.

Каква е вашата цел за следващите години?

Ще укрепяваме нашата позиция на експерти на последната миля. Желаем да въведем нови услуги и да повишаваме качеството на настоящите, да разширяваме своите възможности (напр. транспорт на извънгабаритни пратки), а също така и сферата ни на действие, и да използваме технологиите в посока към максимална ефективност и екологическа целесъобразност.

DODO и неговият път

2015

DODO започва своята дейност с услугите Личен асистент

1/2016

DODO под Inveo се ориентира към логистиката на последната миля

6/2016

Начало на сътрудничеството ни с първите B2B партньори, включително KFC

2017

След Пилзен пускаме разноски също и в Бърно

2018

Возим покупки за Tesco, встъпваме в Полша и Словакия

2019

Основаваме отдел DODO Fresh за разноски на хранителни стоки

2020

Печелим стратегически B2B партньори, встъпваме в Унгария и Германия

2022

Печелим инвестиции в размер на 1,5 милиарда СZК и се развиваме по-нататък

Технология GAIA

Запознайте се, как функционира нашата технология GAIA, която ръководи всички наши операции.

Повече информации

С удоволствие пишем за логистиката

Инспирирайте се на нашия блог от някои от новите тенденции в логистиката.

Повече информации