Доставката в рамките на 24 часа след поръчка се превръща в пазарен стандарт. Работи на базата на времеви интервали. Предимството му е бързината и точността на доставката. Клиентът избира точното време за доставка в рамките на един ден, което е най-удобно за него.
Храните от заведенията за бързо хранене е необходимо да се доставят на клиентите много бързо. Обаче подобни доставки са трудни за логистика и изискват безгрешно владеене на логистичните процеси. За това се убеди веригата от заведения за бързо хранене KFC, която след една година от собствени доставки реши да се обърне към нас. След пилотните доставки в Пилзен разширихме нашето сътрудничество и в други чешки градове.
Доставката на поръчките протича във времеви интервали или слоти. Тяхното траене започва от 30 минути. Главната цел е комфортът на крайния клиент.
Тъй като непрекъснато събираме данни от хода на нашата дейност, грижим се максимално за тяхната сигурност. При нас е стандарт шифроването на данните по време на техния пренос.
Оптимализираме трасетата с цел по-бързи и по-ефективни (по отношение на разноските) доставки. Умеем максимално да оползотворяваме нашия автомобилен парк и благодарение на това доставките са и екологически целесъобразни.
С цел гарантирането на висок стандарт на качеството на услугите ние използваме система от точки за куриерите. Системата оценява техния начин на управление на превозното средство, възможни злополуки и обратните връзки от клиентите.
Въз основата на получените данни имаме real-time преглед по отношение на ефективността на хода на нашата дейност. Посредством API и нашите партньори имат същите информации.
Нашата система е програмирана за всички достъпни начини за плащане – в наличност, талони за храни, платежни карти. Безопасността на платежните трансакции представлява приоритет за нас.
Ще улесним започването на бизнес в e-commerce на максимум. На вас ви остава само това, което ви върви най-добре. Да се стараете за растежа на вашия бизнес.
Големият автомобилен парк на DoDo ще достави вашите стоки на което и да е място в Чехия и другаде. За това благодарение на нашето приложение за pick нямате нужда да използвате собствени складове.
Срещата с куриера е един от най-важните моменти в процеса на доставката. В DoDo искаме този опит да бъде най-приятен за всички клиенти. Затова постоянно оценяваме и образоваме нашите куриери. Владеенето на английски език е баналност.
Цялата система DoDo е изградена на базата на работа с данни в реалното време, които ще получите на разположение от нас. Благодарение на тях ще можете по-ефективно да оптимализирате рекламата и по-добре да разбирате своите клиенти.