DODO отваря нова глава в изцяло нови цветове! Нашата идентичност сега отразява пълния път, който сме като фирма изминали. С това е свързана и една новост. С цел пълното съсредоточаване върху логистиката от последната миля решихме да анулираме услугата за личен асистент. Само по този начин можем да бъдем най-добрите партньори на големите компании като Košík, Tesco или Alza, на които им предоставяме услугата last-mile delivery в пълнота.
Желаем и по-нататък да разширяваме портфейла от клиенти и да им предлагаме ефективна и екологически целесъобразна градска логистика. Но бързото и надеждно доставяне на пратки не приключва. Достатъчно е да си поръчате ястие от ресторант или хранителни стоки на вашия адрес от някого от нашите клиенти.
Оперираме
Един град
Брой на куриерите
10
Планиране на трасетата
Ръчно
Услуги
Собствена платформа
Типичен клиент
B2C
Оперираме
в 64 градове в 7 държави
Брой на куриерите
2000 +
Планиране на трасетата
Собствен софтуер GAIA с AI
Услуги
на интернет магазин за клиентите
Типичен клиент
B2B2C
DODO променя своята концепция и по-нататък ще се съсредоточи само върху предлагане на услуги в рамките на last-mile логистиката и за своите B2B партньори.
Оставаме постоянно експерти на последната миля. Ние сме партньори на много компании (напр. Košík, Tesco, Alza), на които им предлагаме комплексната услуга last-mile delivery. Желаем и по-нататък да разширяваме портфейла от клиенти. Нашата цел е максимално ефективна и екологически целесъобразна градска логистика.
В DODO бе извършена голяма вътрешна трансформация. За късо време много израснахме, сменихме фирмената структура на групова, а сега се ориентираме чисто на B2B. Това са много промени, които е необходимо да пренесем и в ДНК на търговската марка и нейното представяне.
Нашият приоритет са технологиите, които ни дават възможност да оперираме логистиката ефективно и целесъобразно. Това трябваше да се прояви и в новата презентация DODO. Избрахме по-технологични цветове, тъй като това е областта, върху която искаме максимално да се съсредоточим сега.
Нашият data-driven подход и качеството на услугите остават без промени. Оставаме експерти на последната миля.
Още повече ще се ориентираме към екологическата целесъобразност посредством технологиите е data-driven достъпа. С помощта на умното планиране и зоналния принцип се стремим да намалим количеството превозни средства в улиците и да минимализираме емисиите. Освен това тестваме и използваме алтернативни превозни средства, напр. електромопеди или електрически велосипеди Cargio.
Ще укрепяваме нашата позиция на експерти на последната миля. Желаем да въведем нови услуги и да повишаваме качеството на настоящите, да разширяваме своите възможности (напр. транспорт на извънгабаритни пратки), а също така и сферата ни на действие, и да използваме технологиите в посока към максимална ефективност и екологическа целесъобразност.
DODO започва своята дейност с услугите Личен асистент
DODO под Inveo се ориентира към логистиката на последната миля
Начало на сътрудничеството ни с първите B2B партньори, включително KFC
След Пилзен пускаме разноски също и в Бърно
Возим покупки за Tesco, встъпваме в Полша и Словакия
Основаваме отдел DODO Fresh за разноски на хранителни стоки
Печелим стратегически B2B партньори, встъпваме в Унгария и Германия
Печелим инвестиции в размер на 1,5 милиарда СZК и се развиваме по-нататък
Запознайте се, как функционира нашата технология GAIA, която ръководи всички наши операции.
Инспирирайте се на нашия блог от някои от новите тенденции в логистиката.